NOU HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC

Us informem que partir de l’1 d’agost, el nou horari d’atenció al públic de les oficines municipals serà el següent:

  • Dilluns i dijous de 2/4 de 8 del matí a 11 del matí
  • Dimecres de 2/4 de 8 del matí a 2 del migdia
  • Dimarts i divendres d’11 del matí a 2 del migdia

Per urgències, podeu enviar-nos un correu electrònic a ajuntament@verges.cat o bé, un WhatsApp al 622 32 49 56.

El canvi d’horari a l’oficina és anual, i és degut al gran increment de tràmits electrònics que actualment hi ha en l’administració pública. Aquest fet fa que es necessitin algunes hores d’oficina sense atenció al públic, per tal de fer treball intern i seguir al dia.
 
Tanmateix, es podran continuar fent tràmits com el d’anar a buscar material del Porta a Porta, adreçant-vos al Centre de Visitants.
 
Gràcies per la comprensió i disculpeu les molèsties.