Amb motiu de la revetlla de Sant Joan, demà, dimarts 23 de juny, el servei de recollida Porta a Porta es farà a partir de la 1 del migdia.
Es demana a la ciutadania que retiri els cubells immediatament després de la recollida per garantir el bon funcionament del servei i mantenir els espais públics en condicions adequades durant la celebració.
Gràcies per la vostra col·laboració i bona revetlla de Sant Joan.
